maanantai 26. marraskuuta 2012

Ei kun paranee!

Tanaan menin selvittamaan laskutus ongelmaa sairaalaan, missa minua hoidettiin muutama viikko sitten. Laskun piti olla noin 300e. No paljastuikin, etta se summa oli laakarin saama provisio ja sairaalan osuus on 2000e. Jippii. Huomenna sitten soittoa Lahivakuutukseen, joka saa kylla luvan maksaa kulut, kun kerta matkavakuutus on voimassa. Sairaalareissun jalkeen menin klinikalle. Kamala paansarky ja paatin lahtea tien toisella puolella olevaan kauppaan ostamaan juotavaa. Odotin liikennevalojen vaihtumista ja kun vihrea valo paloi aloin ylittaa tieta. Olin jo puolessa valissa, kun auto kaantyy oikealta suoraan minua kohti ja tormaa minuun. Onneksi ehdin vahan vaistaa ja osuma tuli vain polveen. Ajaja pakeni paikalta, mutta onneksi silminnakija ehti saamaan rekisterinumeron ylos. Olen suht yhtena kappaleena, polvessa mustelma, mutta ei sen ihmeempia ainakaan viela. Poliisi tuli asken majapaikkaan kuulustemaan minua ja saatan joutua todistajaksi oikeuteen, joten toinen matka Kanadaan ehka tiedossa lahiaikoina.

Nyt tavoitteena ehjana takaisin kotiin. Mita kaikkea Kanada viela voikaan minulle tarjota ennen kotiinlahtoa!!

Bonuksena viela mainittakoon, etta minulla on vain lennot Kanadasta Amsterdamiin, koska lentoyhtio on jotenkin mohlinyt jatkolentoyhteyden, mika alkuperaisessa lentolipussa on kunnossa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti